El Gyrotonic com a eina d’ajuda en els bloquejos físics i emocionals de l’aprenentatge de la dansa clàssica. Estudi de cas. Treball final de l'alumna de Pedagogia de la dansa Eva Viaroli del CSD. Institut del Teatre. Aula S1.S5., 7 setembre 2020

dc.contributor.editorInstitut del Teatre
dc.coverage.countryCatalunya
dc.coverage.spatialBarcelona
dc.date.accessioned2024-03-02T09:57:30Z
dc.date.available2024-03-02T09:57:30Z
dc.date.issued2020
dc.estatDisponible
dc.estat.conservacioBo
dc.format.colourColor
dc.format.mediumPDF
dc.format.suportDigital
dc.identifier622406
dc.identifier.topograficDigital
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12268/309337
dc.languagecat
dc.provenanceInstitut del Teatre
dc.publisherMAE.Centre de documentació i Museu de les Arts Escèniques
dc.rights.accessOpen Access
dc.subjectPedagogia
dc.subject.classificationDansa
dc.subject.itInstitut del Teatre. CSD
dc.terms.accrualmethodProducció pròpia
dc.titleEl Gyrotonic com a eina d’ajuda en els bloquejos físics i emocionals de l’aprenentatge de la dansa clàssica. Estudi de cas. Treball final de l'alumna de Pedagogia de la dansa Eva Viaroli del CSD. Institut del Teatre. Aula S1.S5., 7 setembre 2020
dc.typePrograma
dc.type.europeanaText
dspace.entity.typeDocument
Files
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
622406-0.pdf
Size:
1.09 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:
Collections: Programes